هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد درگیری های درون بازی به خاطر فشار مسابقه است و احترام کاپیتان تیم ملی را هم دارد.

روزبه ارغوان بعد از پیروزی دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پتروشیمی بازی واقعا خوبی انجام داد و در مجموع بسکتبال خوبی را شاهد بودیم. امسال که در مرحله پلی آف بازیکن خارجی حضور ندارد باید بسکتبالی در شأن کشور خود را نشان دهیم و بگوییم که بسکتبال ما بدون خارجی ها هم واقعا خوب است. بازی ما با پتروشیمی هم به خوبی نشانگر این موضوع بود. 

در حالی که صمد نیکخواه روایت دیگری از بحث با ارغوان دارد و به دخالت او در درگیری میان حامد سهراب نژاد و رضا لطفی اشاره کرده است، ارغوان توضیح داد: صمد به خاطر یک بازیکن دیگر سر من داد زد اما من جرأت نمی کنم حرفی به او بزنم. به هر حال صمد کاپیتان من در تیم ملی بوده و به او احترام می گذارم. از این جریان هم ناراحت نشدم. به هر حال شرایط بازی به گونه ای است که به خاطر فشار بالا این مسائل پیش می آید.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد خطا روی میثم میرزایی و ضربه ای که به بینی این بازیکن زد، تاکید کرد: من از قصد میرزایی را نزدم. اگر آرنجم به صورت او خورده است از میرزایی عذرخواهی و تاکید می کنم که حرکتم عمدی نبود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:27 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 178446
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar